Leuke plek bij restaurant aan de rivier. Op loopafstand van Maribor. Tarief is € 15,00 per nacht of gratis bij gebruik restaurant. Het eten is prima 👍

Peter-vd-W

We kwamen tegen de avond, 27/8, aan. De campers op de cp stonden zeer dicht op elkaar en door plaatsing van een laatste camper was het voor velen nauwelijks mogelijk om weg te komen. Wij vonden het te vol en te gevaarlijk. Zijn op de parkeerplaats aan de andere kant gaan staan. Prima geslapen.

RR-Prijt

wat een mooie plek en een super restaurant,kom vroeg dan is er plek met gratis stroom en gratis water,bij de waterkraan kan u uw gif geven in een kleine brievenbus.

Gostilna Koblarjev Zaliv