Gostilna Koblarjev Zaliv

Kamnica, Administrative unit Maribor, Slovenië

• juni 2024

Prachtige plek aan het water. Wandeling naar Maribor is prima te doen, via een mooi pad langs de rivier. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Het personeel is vriendelijk.

adventurecamper

Leuke plek bij restaurant aan de rivier. Op loopafstand van Maribor. Tarief is € 15,00 per nacht of gratis bij gebruik restaurant. Het eten is prima 👍

Peter-vd-W

We kwamen tegen de avond, 27/8, aan. De campers op de cp stonden zeer dicht op elkaar en door plaatsing van een laatste camper was het voor velen nauwelijks mogelijk om weg te komen. Wij vonden het te vol en te gevaarlijk. Zijn op de parkeerplaats aan de andere kant gaan staan. Prima geslapen.

• juni 2024

Gostilna Koblarjev Zaliv