• juni 2023

prima plek om te overnachten en de stad te bezoeken. de cp is gratis in tegenstelling van een eerder bericht (voor toeristen) dus geen P kaart kopen!! lawaai van weg en trein vallen erg mee.

luc-en-marga

Mooie plaats om te staan, wel veel geluid van verkeer en trein die dicht bij langs komt, erg veel goederentreinen ook in de nacht. Wij stonden er in het weekeinde en erg luid gedreun van muziek van het dakterras waar een bar zit. Service in bedrijf. Mooi fietspad langs de plaats.

• juli 2020

• juni 2023