• september 2021

super vriendelijke eigenaren en we werden goed geholpen met tips voor de omgeving. sanitair schoon! de weg is overdag en vroeg in de avond wat druk, maar later wordt het rustiger. aan de overkant van de weg zit een Italiaan waar je heerlijke pizza’s kan eten of afhalen.

• augustus 2021

leuke kleine camperplaats bij B&B met zwembadje en toilet er is ook een douche ( alleen koud water) wel ff bellen van te voren er is maar 1 plek op fietsafstand van Koper en Izola met ebike joopl

• september 2021

• augustus 2021