Zeer goede, kleine parkeerplaats in een sportcentrum naast een natuurpark boven de Krka tegenover de stad. Deze is te voet binnen 10 minuten te bereiken en een bezoek is aan te raden. We voelden ons zeer comfortabel?

MarkAnton

Rustige, schone, mooie CP bij stadion en voetbalvelden. Wij stonden er begin augustus 1 nacht met in totaal 2 campers. Dicht bij het centrum en supermarkt. Op maandagavond is er echter weinig te doen, bijna alle horeca was dicht maar we hebben genoten van de voetbaltrainingen.

ilse12

Zeer schone, rustige plek. wij raden ten zeerste aan. Gewoon perfect ;-)

ilse12

Zeer schone, rustige plek. wij raden ten zeerste aan. Gewoon perfect ;-)

• Topliška cesta

8000, Novo mesto, Slovenië