• september 2021

sani zuil lijkt vernield te zijn. coördinaten kloppen niet, je kunt beter het adres te gebruiken. verder rustige plek voor 1 nacht. we gaan morgen naar Lipica, dat is heel dichtbij.

• augustus 2020

PZA bij het spoor ... nachten kunnen interessant zijn. anders ok voor overnachting.

• juni 2020

Geen geweldige, maar wel nuttige plaats. Stroom en water tegen betaling. Cassette legen gratis. Tuin aan de overkant van de weg is een aanrader, als je hier stopt. In de avond of nacht nauwelijks last van de trein.

• september 2021

• augustus 2020