Perfecte plek in een mooie omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar die op de sluitingsdag van zijn restaurant (maandag) voor ons nog schnitzel met frietjes heeft staan bakken. Zo zouden er meer plekken moeten zijn!

raoulpetra

Goede plek met stroom en inderdaad na een dat we heerlijk forel hadden gegeten hoef je alleen paar euro voor stroom te betalen. Vriendelijke eigenaar en rustige plek

• september 2021

Nette en rustige locatie bij restaurant, met stroom, WiFi en vriendelijke uitbater. De forel is voortreffelijk en zeer betaalbaar. Daardoor is de plek gratis. Een aanrader!

• september 2021

Gostisce Atelsek