We dachten goed te kunnen overnachten. GESLOTEN. Alles dood. Gebeld en voor verdere info op het gemeentehuis. Die is de volgende dag open.

• november 2023

Tijdelijk gesloten. Zonder opgave van reden. Jammer

• maart 2023

De plek is heel netjes en schoon hier kun je niets op aanmerken, echter om te overnachten kan ik afraden je wordt horen dol van blaffende honden de hele nacht door. Vind dit een groot min punt, zo jaag je bezoekers van zo een mooi dorpje weg.

• november 2023

Tijdelijk gesloten. Zonder opgave van reden. Jammer