• november 2023

Kom hier vooral niet op een zondag je word klem gezet door personen auto’s en onze camper werd net aangeduwd door iemand die voor ons parkeerde en die niet de moeite nam om te kijken of er schade was ..

• februari 2023

Een goede plek om een nacht te verblijven om het "Smurfen" dorp te zien. Geen V/E. De plaats nodigt uit tot een ontspannen wandeling en eventueel iets te eten. Zeer rustig en probleemloos 's nachts.

• januari 2023

Rustig plekje om van daaruit een wandeling te maken door het dorpje. Je kan hier je grijs water lozen maar beslist géén chemisch toilet legen. Er staat nu een waarschuwingsbord.

• november 2023

• februari 2023