Pas op als het geregend heeft met het losse zand! Bij het wegrijden zakten onze voorwielen voor de helft in de grond. Ook onze buurman die gisteravond aankwam zat vast. Gelukkig heeft een behulpzame Poolse man ons met stenen en zo geholpen en zijn we er met moeite uit kunnen komen.

Oepie

Gemiste kans Malaga...deze plek zou niet in campercontact thuis moeten horen!!!

Abubilla1

Overnachten is hier duidelijk verboden vanwege verbodsborden. Hartelijke groeten

Oepie

Gemiste kans Malaga...deze plek zou niet in campercontact thuis moeten horen!!!

• Camino de la Térmica

29004, Málaga, Spanje