Ik heb geprobeerd hier te overnachten. Aera wordt mooi uitbetaald. Lokale jongeren verzamelden zich bij de ingang. Ik vertrok om 3.30 uur omdat het onmogelijk was om te slapen vanwege het lawaai

Dogbloke

gemeente heeft erg zijn best gedaan, mooie plekken. Hadden de pech dat tot20. 00 uur gewerkt werd met een pneumatische hamer. Dan om 22 ,00 uur komt de jeugd en gaat om 05.00 weg, veel harde muziek en herrie van auto's jammer

bimobil-230

Goed ingedeelde ruimte op grasbestrating. Naast de deur is een sporthal en veel groen. Op het kleine woonweggetje langs de parkeerplaats is er soms behoorlijk veel verkeer. Stadscentrum met voetgangersgebied op 5 minuten.

Área de autocaravanas Nerva