• november 2023

er zijn ruime en kleinere plekken. weg op de camping steil en kronkelend. geen acsi korting meer, maar wel korting vanaf 2 nachten verblijf. wij betaalden 50,92€ voor campervan+2 pers+hond+Elektra. Zeer mooie fietsroute naar Strand en duinen van Bolonia. vraag ernaar aan de receptie.

heinerl62tanja

Lawaaierige plaats omdat het direct aan de straat ligt. Wees voorzichtig met campers langer dan 6 meter, omdat de ruimtes klein zijn. Voor de berging staat een boom die op uw oprit is gegroeid, veel te duur voor € 31 in het laagseizoen!!!

Camping Torre de la PenaTorre