• februari 2024

zeer goede plaats om een paar nachtjes te staan om de prachtige stad te bekijken. faciliteiten zijn prima. wij komen zeker terug.

• februari 2024

voor de zeurkousen onder ons. vrijdagavond drumband voor de deur,geweldig. spaanse traditie. gratis plek om zaragoza te bezoeken. wat een fantastische plek en geweldige gratis plek

• februari 2024

goede gratis plek, alleen het water is chloorwater, de stank komt je tegemoet, dit hebben wij niet ingenomen.

• Calle Poeta Luciano Gracia

50018, Zaragoza, Spanje