Prachtige locatie, super vriendelijk personeel. Oprit was prima te doen, ondanks dat deze stijl was met een wat oudere 6,5 meter kamper zo naar boven gereden. uitzicht is waanzinnig en prima douches / wc's. Wij zouden alleen al voor het uitzicht en aardige personeel terugkeren.

jeroen328

Wat een gave camping zo direct aan zee. De stijle toegang tot de camping is voor onze camper van 7,77 m geen enkel probleem. We werden keurig netjes naar een mooie plek met uitzicht over de zee gebracht. ACSI kaart werd netjes geaccepteerd. Goede ontvangst bij de receptie. Wij zijn helemaal blij.

MartKuijpers

niks vreselijke plek als je op tijd bent niks aan de hand . schoon sanitair. goed restaurant. ja het is een steile op rit en de plekjes zijn krapjes .goed geholpen door aanwezig personeel .

Camping La Paz