De Camping is voor 3 maanden gesloten!! We kwamen er vanmiddag, 16-1-2024 aan. Beetje jammer!!

• oktober 2022

Hier een nacht doorgebracht. Zeer aardige operators die ons veel informatie gaven voor sightseeing. Douches en toiletten schoon. Een groot minpunt is het hoge volume van het naastgelegen restaurant. De prijs voor twee volwassenen en een busje van € 33 was hoog.

SaPp

Wij waren hier eind augustus. De prijs, 37 euro per nacht, is veel te hoog!! De camperplaatsen liggen achter een rumoerig restaurant, dat tot laat open is. Toegegeven moet worden dat de toiletten schoon zijn.

• oktober 2022

Camping Jaizkibel