• juni 2019

Mooie plek alles aanwezig . Het is onbegrijpelijk dat we hier alleen staan . Leuk zicht op het dorp prachtige omgeving . Goed voor een nacht en dan weer door trekken

• oktober 2017

Grote, rustige area. De mogelijkheid om toegang te krijgen tot Wi-Fi voor 5 €. Luz voor 6 € / 24h. Mogelijkheid te maken met de fiets Trial en BTT. Aanbevolen.

• mei 2017

We zijn hier geweest, het is een grote parkeerplaats verder niks. geen stroom kunnen krijgen. Goed voor een overnachting als je in de buurt bent . Verder een dooie boel.

• juni 2019

• oktober 2017