• november 2023

Vandaag gebeld (23/09/11) Hek goed op slot - geen teken of uitleg. Ben ergens anders verder gegaan en heb 10 € bespaard

keithseymout

In afwachting van het gebruik van deze site in een paar weken, belde ik gisteren. Het terrein is open voor campers. De kerel sprak geen Engels, maar was erg beleefd en behulpzaam. We kijken ernaar uit om te bezoeken.

• september 2021

We zijn water en toilet gaan lossen en hoewel er een open poort was, is er geen teken van servicekosten of iemand op de grond. We zijn verrast. Er is een grote esplanade en er is een parkeerplaats voor campers. Wij geloven dat het van recente creatie is. Het ziet er goed uit.

• november 2023

• september 2021