Toledo, Castilië-La Mancha, Spanje

Parking de la Rosa

locatie op mix-parking - gebruik GPS-coordinaten - nabij spoorstation - rustig in weekend - maandagmorgen alle plekken bezet - aanwezig bord verboden te kamperen - toeristinfo geeft aan dat het overnachten mogelijk is - centrum 1,5km

• Paseo de la Rosa

45006, Toledo, Spanje

• november 2022

tenzij je elektriciteit of iets anders nodig hebt .... perfecte locatie voor een bezoek aan het oude Toledo. Daarnaast een roltrap voor luie mensen.. Aan de andere kant denk ik dat je 's avonds moet aankomen anders is de parkeerplaats vol

• oktober 2022

op zaterdag om 11.15 uur kwamen we aan met onze camper (8.30 meter) perfect langs de rand kunnen parkeren. gratis. via de oude brug lopen, rechts aanhouden en dan de roltrappen nemen. bedankt gemeente Toledo.

• oktober 2022