Prima plek en hele aardige mensen! Deze plek onthouden wij!

flotroja

Voor één nacht prima te doen. Eigenaren zeer behulpzaam. Jammer van de vele vliegen en inderdaad de 3 honden van de eigenaren. We hebben zelf een grote hond maar het was geen pretje om er langs te lopen. Toiletvoorziening wel heel erg basic😅

Campercelletje

Wat een geweldige CP. Hier kom je in alle opzichten tot rust. Zeer behulpzame eigenaar en alle voorzieningen, weliswaar basic maar perfect, tot je beschikking. Cambrils is langs de droge rivierbedding via de fiets prima te bereiken. Hier komen we zeker terug!

Prima plek en hele aardige mensen! Deze plek onthouden wij!

Área cambrils yrm