heerlijke CP! direct aan de zee, schone toiletten en fijne douches.

martinjacq

pal aan de zee, ruime plekken, camping is gezellig rommeltje vol met Spaanse families maar aan de buitenranden waar de campers staan is het rustig. wij vonden deze plek een leuke verrassing

Scher

Een mooie CP schone douches , toilet wasmachine,mooie verzorging voor de camper ! plekken met uitzicht op zee en meer beschutte plekken..In het hoogseizoen zal het wel warm zijn geen schaduw van bomen En een heerlijk Duits restaurant op 600 meter even langs het strand en dan de straat in .

DeRoodenreizen

heerlijke CP! direct aan de zee, schone toiletten en fijne douches.

Camperpark Playa y Fiesta