prima plek, we stonden met nog 3 campers, betalen kan via QR code naar een website met betaalknop en creditcard betaling. ging prima. mooie zonsondergang. 's ochtends bij mist mooi uitzicht over de vallei. wel jammer van die fabriek en de droge rivier.

• maart 2023

Betalen bij het toeristen kantoor in contanten. Dan krijg je de code van de douche. Wat een luxe. Bakker op 200 mtr afstand. Wij stonden alleen en genoten van de rust. Dank aan de gemeente voor de uitstekende service

• april 2022

prima plekje, zijn 2 nachten gebleven en betaalden 6€ p dag incl voorzieningen