ondanks dat ze tijdelijk gesloten zijn mochten we er toch staan. mooie omgeving en vreselijk aardige eigenaren. alles voor ons schoongemaakt. helemaal top geregeld. een aanrader om terug te komen.

Ruigrokjes

vriendelijke man eigelijk gesloten. gaat 8 mei weer open. mochten er toch staan. sanitair wordt heel netjes zijn nu alles aan het opknappen

v.de-berg

Kleine maar goed onderhouden camping, plaatsen met schaduw en ook zonder schaduw, groot zwembad en dichtbij, stad op 15 minuten lopen.

Camping Monterroso