Mooie plek. Supermarktje op 500 meter het dorp in. Heerlijk gefietst op de Via Verde ri. Girona. Heen gemakkelijk, terug een behoorlijke klim. Zgn. vals plat.

• november 2023

Een prachtige nieuwe CP. wij hebben hier even een paar uur gefietst toen wij de Via Verde beide kanten opgefietst hebben. Prachtig weer vandaag, wel veel vliegen.

JJAB

De cp ligt achter een herberg. Er worden schoolkampen gehouden, met alle levendigheid die daar bij hoort. 's Nachts vanaf 23 u rustig. Betaalde voorzieningen (prijzen ed: zie foto). Stroom contactloos regelen werkte prima. Let op! De juiste gps-coördinaten zijn: N 42.12065 E 2.450488

• november 2023

• Diseminado Despoblado 53