Een magische plek waar je de verbinding met de wereld kunt verbreken, met alle voorzieningen zeer schoon en goed onderhouden. De percelen zijn super breed, met gras, water en elektriciteit. We zullen zonder aarzeling terugkeren. Een 10, de beste die er in de omgeving is.

christina-Roos

Mooie plek, ruime plaatsen en heel stil in de nacht. Super vriendelijke eigenaar Ricardo. Heerlijk gefietst naar Bocairent, wat een heel leuk stadje is. s avonds BBQ met Ricardo. Top.

• Lugar Diseminados 8

03838, Alfafara, Spanje