Parking d' Isabel de Villena

Valencia, Spanje

een plaats waar vele auto's stonden maar ook campers wij zijn daar van narigheid weggegaan. veel water overlast op die plek met diepe gaten. Als het droog is is het misschien te doen om daar te staan maar beter een andereplek zoeken.

MANITINO

Omdat alle andere parkeerplaatsen bezet waren, kwamen we op deze plek terecht. Zeer oneffen zandplaats maar dicht bij de stad. Er zijn betere dingen, maar de plaats was oké voor één nacht. Niet aanbevolen als het regent.

• Carrer d'Isabel de Villena

46011, Valencia, Spanje