Wij arriveerden eind april maar de camping oogde verlaten. Het naastgelegen veld bevatte diverse caravans maar veld was op slot. Mogelijk een stalling. Wij vertrokken naar de naast gelegen camping Matyas

Archimedes

erg vriendelijke eigenaresse, kleine kaart maar het eten is er perfect,wij komen zeker weer eens terug

Menno-Van-Kammen

Alleen contante betaling! (€mogelijk) Restaurant met kleine kaart; heerlijk gegeten. Sanitair prima maar douche werkt op muntjes. Veel speelgelegenheid voor kinderen en klein zwembad op terrein.

Lavka Park