Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige locatie en in het weekend een hele goede band. Het eten is hier geweldig. Het uitzicht vanaf het veld is prachtig! De toiletten en douches zijn erg schoon! Beste camping tot nu toe.

mandysjfl

Het toilet gebouw is nog steeds niet helemaal klaar. En er wordt nog druk gewerkt aan verbeteringen aan de staanplaatsen op het veld. We moesten even uitzoeken hoe en waar te melden, maar zijn verder vriendelijk ontvangen.

Stille-Willie-66

Inmiddels is er een uitstekend sanitairgebouw neergezet met prima douches en toiletten. Nog niet af, maar al uitstekend te gebruiken. Plekken met en zonder stroom. kortom: een volwaardige camping. wij betaalden £10 p.p. zonder stroom. Stroom is wel duur: £6 per dag.

Tuckers Grave Inn & Campsite