ik sluit me volledig aan bij de vorige review’s alleen nog de vraag hoelang blijft deze camping nog bestaan gezien de leeftijd in de 80 en de mobiliteit van de dames betaalden £22 all in

CMoore1976

Kleine nette camping beheert door een oudere vrouw en haar bijzondere rechterhand. Het sanitair is oud maar schoon. Er is veel schaduw. Wij betaalden 23 pond, 3 personen en elektra. De derde persoon was 5 pond extra. Het douchen kost 20 penny, daarvoor kun je 4 minuten douchen.

Eriba Glade Touring Caravan Site