Prima camping met goed en schoon sanitair. Centraal staat afvalcontainer, daar dus niet gaan staan ivm stank. Wel veel vaste staanplaatsen met wat luidruchtige Zweden, maar we stonden ver genoeg naar achteren om daar geen last van te hebben.

KrissCross

Zeer mooie camping. Schone mooie toiletten. Mooie faciliteiten met zeer mooie douches. We hadden gepland om er maar één nacht te blijven, maar we hebben het zo naar ons zin gehad dat we er twee nachten zijn gebleven. Een plek die we sterk kunnen aanbevelen👍

• april 2023

Beste camping met een echte familiale sfeer. Stefan en crew zijn daarin geslaagd

• april 2023

Järnaviks Camping