Wilderness Adventures Sweden

Bispgården, Jämtlands län, Zweden

Wilderness Adventures Sweden

gelegen in natuur en wandelgebied - Nederlandse eigenaar [spreekt Nederlands, Duits, Engels en Zweeds] - veel bezienswaardigheden in directe omgeving - o.a. elandensafaritour, buitenkoken, westerngames, kampvuuravond, begeleide wandelingen, paardrijden] - recreatieruimte - supermarkt/pizzeria/koffie en lunch café/benzine pomp/bank enz. - zie voor meer info de website - centrum 8km

• SÖRBÖLE 230

840 73, Bispgården, Zweden
  • SEK 150,00 • 1 mei t/m 30 sep.

• svr

• juli 2020

De plek is ok, maar niet echt bijzonder. Wij wilden weer een keer douchen na "vrij staan" , maar het sanitair is 3x niks. Hier wil je niet voor betalen. We zijn ergens anders gaan staan.

shrek

Ik kwam thuis van mijn werk en verwelkomde de kampeerders op de ställplats. Van hen hoorde ik dat je bij mij stopte en verder ging. Dit is het deel waar je je voor in de as moet steken. U oordeelt zonder zelfs maar een nacht te hebben doorgebracht. Lees alle prachtige referenties onder de jouwe van de afgelopen jaren. Je hebt de totale aanwijzing van een ställplats gemist. Je was meer dan welkom om op mijn privé-plek te blijven en je hebt heerlijk gedoucht in het gezelligste gebouw van Zweden. Ja, het wordt soms vernieuwd, maar toch zal het in dezelfde stijl zijn. Met alle andere diensten en zelfs gratis wifi voor een klein bedrag. Dus oordeel niet terwijl je zelfs geen nacht op mijn ställplats / ranch verblijft. Neem de campings waar u verblijft in een rij voertuigen!

• juni 2020

schwedenmanne

Bedankt voor je warme woorden. Het is zo leuk om jou en je lieve hond hier terug te zien.

• september 2019

Genoten van een mooie dagen in de prachtige natuur.

• juli 2020

• juni 2020

• september 2019

Genoten van een mooie dagen in de prachtige natuur.

E.Kaiser

• SEK 150,00 • 1 mei t/m 30 sep.

• svr

• Wintersport