Bispgården, Jämtlands län, Zweden

Wilderness Adventures Sweden

gelegen in natuur en wandelgebied - Nederlandse eigenaar [spreekt Nederlands, Duits, Engels en Zweeds] - veel bezienswaardigheden in directe omgeving - o.a. elandensafaritour, buitenkoken, westerngames, kampvuuravond, begeleide wandelingen, paardrijden] - recreatieruimte - supermarkt/pizzeria/koffie en lunch café/benzine pomp/bank enz. - zie voor meer info de website - centrum 8km

• SÖRBÖLE 230

844 93, Bispgården, Zweden
  • SEK 150,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

• augustus 2021

Als je van de natuur houdt en ook wat eenvoudiger kunt leven, dan zit je hier goed. Alles is er, slechts één keer. VE is beschikbaar, wordt u ook uitgelegd. Een beetje bescheidenheid heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.

• juli 2021

Krisv5

Beste Kris, in het service gedeelte is er de afvalverwerking alsmede het lozen van de cassette en daarbij de behorende naspoel materiaal. Dit is goed geregeld en zo te lezen heeft u dit gemist. Had een van ons even gevraagd, dan hadden we het nogmaals even laten zien. Buiten op het terrein is er de gelegenheid voor het lozen van uw grijs water en kunt u met vers bron water aanvullen. Dit is i.v.m de droge zomer tot een max van 25 liter per camper. Dit i.v.m de waterstand in onze prive bron, want we zitten door onze ligging niet op gemeentelijke voorzieningen aan gesloten. Ik heb dit ook duidelijk aangegeven op een formulier dat erbij hang. Jammer te lezen van uw negatieve review en uw beleving van onze ställplats met mooie ruime grasplaatsen en schone/ knusse faciliteiten in een rustige en heerlijke omgeving. Mvg vande ställplats eigenaar Monique

• augustus 2021

• juli 2021

Krisv5

• SEK 150,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

• Wintersport