Prima camping. Sanitair van eigen camping is verouderd, het sanitair van het zwembad is wel goed en hier kan overdag tot 23 uur gebruik van gemaakt worden. We betaalden 250 sek voor 1 nacht exclusief stroom. Ondanks bijna helemaal vol was het wel rustig.

Jacco H

Goedemorgen. Na de grote drukte aan de oostkust vonden we hier een eenvoudige camping met stroom, 4G, satelliet, eenvoudige douches/toilet direct aan het sportveld met gebruik van het kleine buitenzwembad. Het lawaai van de nabijgelegen dorpsstraat stoorde ons niet.

Bäckavallens Camping