Eind juni 2023: Rustige plek, we stonden hier met drie campers. kan vast druk zijn in hoogseizoen. wij waren laat en blij een plekje te hebben vrij van de stevige wind die er stond. Één nachtje gebleven.

RvK2023

mooie plek! heerlijk om te zwemmen en te suppen! een favoriete plek onder Zweden, dus wel druk. stonden wel 10 campers en ‘s avonds wat drukte met jongeren, maar niet vervelend

Hanneke1980

Fijne en rustige locatie ook geschikt voor 5-6 (grotere) campers. Bij warm weer in hoogseizoen overdag veel lokale mensen. Er was een dixie toilet en een vuilcontainer. ook lekker zwemmen in het meertje.

• GYLLEBO

272 97, Gärsnäs, Zweden