We waren vanmiddag hier. Prachtige plek midden in een vakantiehuis gebied. Heel groot veld om te recreëren met een parking er voor. Op het veld duidelijk: No camping. Lijkt ons dat dit ook geldt voor de parkeerplaats. Wij zijn weer vertrokken.

fschuur

prachtige rustige plek. overdag zijn er zwemmers en wij stonden savonds met 4 campers. een heerlijke ochtend duik genomen. In de buurt is een supermarktje.

NettyPerfors

08-09-2022 zwemgelegenheid met parkeerplaatsen. Zeer goed verzorgd. Honden mogen niet op het gras bij de speeltoestellen. Ik stond er alleen.

• Väg utan namn

681 92, Kristinehamn, Zweden