prachtige plek, helemaal stil geniet van de prachtige avondlucht die steeds veranderd. morgen vroeg zwemmen in het meer heerlijk.

MvTZ

Zeer mooie, ietwat afgelegen plek direct aan het meer, met geweldig zwembad en speeltuin, schattig café, kleine oecumenische kerk. Elektriciteit is aanwezig. Van het sanitair hebben we geen gebruik gemaakt. We hebben hier even pauze genomen. Helaas was het extreem winderig.

• augustus 2021

Goede camperplek. Geen mogelijkheid om toilet te legen.

• augustus 2021

Goede camperplek. Geen mogelijkheid om toilet te legen.

• Hulthamnsvägen 15

681 93, Kristinehamn, Zweden