Jun23, je staat hier erg dicht op elkaar, er heerst geen prettige sfeer. We zijn naar Camping Johannesvik gegaan 300mtr ‘terug’

MoonenVeldhoen

twee sterren voor het uitzicht en de locatie. sanitair niet schoon en afvalcontainers zitten vol/maar 1 open. Personeel is vriendelijk. Kleine camperplaatsen waar je bij elkaar naar binnen kijkt

XcharmedX86

hier was ik op 9 en 10 september 2022. prachtige plek aan het water. vriendelijke receptioniste. douche op kaart 5 kr per keer. heel schoon

Wiggersvik´s Camping & Stugor