Rustige plek aan meer voor roeivereniging. Geen faciliteiten, alleen een picknicktafel. Je kunt een mooie wandeling gedeeltelijk om meer maken, of verder door het bos. Voor een tussenstop is het een prima plek

Enjoy-live!

Prachtige plek aan meer waar je lekker in kunt zwemmen en vissen. Geen voorzieningen maar wij troffen het invalidentoilet open, met warm en koud water. Goede verlichting, maar helaas is ‘s nachts wel ons voorportier opengebroken.

Ineke-en-Hans

Een mooie rustig plek, zonder voorzieningen. Aan het meer waar je een wandeling kan doen van 8,5 KM rond het meer.

Ryrsjön meer