Ik sluit mij helemaal bij de vorige aan . Moet echt Zweedse kronen meenemen. Niemand gezien daar . Worden ook veel andere actieve dingen gedaan . Zoals een trouwerij, met s,avonds muziek. Veel met honden gedaan. verder prima gestaan.

Bertosinga

LET OP: in de betaalenvelop mag je uitsluitend Zweedse kronen doen, uitdrukkelijk geen euro’s! Enveloppen worden daarop ‘s avonds gecontroleerd, zo is ter plaatse aangegeven. Niet echt klantvriendelijk! We zijn op doorreis en Zweedse kronen hadden we niet bij ons, dus zijn we weer vertrokken.

Backamo Lägerplats