Fijn ontvangst. Goed Engels en we konden in de regen om 22:00 nog arriveren. Heeeeeerlijke douche. Genoeg WC’s. We stonden in een regenperiode rustig op het veld. Met een VW Bully konden we wegkomen van het grasveld. Een zeer zware camper kan dan wat problemen hebben.

ThoLeoBully

Mooie locatie op het platteland. 4 plekken met stroom bij de schuur, een weide voor ca. 10 campers en 2 tegen een heuvel aan. Vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Je kan in contant of met kaart betalen. 200 SEK incl. stroom en water.

Trättelanda stugby