• januari 2024

Mooi camperplaats midden in de natuur bij een stuwdam , geen voorzieningen

rave

Wij arriveerden om 20.30 uur en alle plekken waren leeg en hebben hier een nacht in alle rust gestaan. in de ochtend nog een mooie wandeling gemaakt bij het stuwmeer.

MarkBella

onduidelijk wat de camper plekken zijn, of al vol geparkeerd met auto’s. wij hebben hier een wandeling gedaan en zijn toch door gereden, het camper gevoel was daar niet voor ons, je zit echt in de middel of no where en geen telefoon bereik. voor te wandelen veel hondenpoep en veel hoogte verschil.

• januari 2024

Mooi camperplaats midden in de natuur bij een stuwdam , geen voorzieningen