Super! Stond hier alleen. Vredig en stil.

• februari 2023

Rustig gelegen plaatsje met zicht op rillaarse weilanden in een doodlopende straat . Geen storende autostrade gehoord. Horica en winkeltje op wandelafstand, wij komen zeker nog terug

• januari 2023

voor de prijs incl. elektriciteit zou ik een 5 geven, maar toch nog wat opmerkingen, uitzicht is wat minder, aan de ene kant kijk je op een huis en aan de andere kant zie een weide. men hoort de snelweg die niet zover ervan ligt. voor de rest wel rustig.

Marleen.speleman

Super! Stond hier alleen. Vredig en stil.

• februari 2023

• januari 2023