We kwamen aan en stonden bij de ketting. We waren nog nauwelijks de camper uit of een meneer kwam daar uit een deur. Reservering? Kein Pllatz en weer verdwenen was de eigenaar.

Fleurette5

Er hangt een bord bij de ingang, dat de camping vol is, in 3 talen. Er hangt een ketting voor de toegang en er staat geen enkele tent, caravan of camper op het terrein.

• september 2021

Heerlijk rustige en eenvoudige plek met basic sanitair (wel schoon). Beslist niet gesloten, maar hangt een ketting voor die door de eigenaresse na aanmelding wordt geopend. Per nacht betaal je incl.stroom met 2 personen 125 DK= €16,25 Douche is gratis

• september 2021

Farm Camping