Alles erg krap. Geen blokken genoeg om de camper een beetje waterpas te zetten.

• november 2022

Onvriendelijke plek buiten de stad. 's Nachts niet parkeren. Veel scheve plaatsen. Vermijd deze saaie stad!

Vidfare

Prima parking om Silkeborg te bezoeken maar er overnachten is er niet meer toegelaten volgens de verkeersborden. En de parkeertijd is trouwens gelimiteerd. Had geen zin om de Deense tolerantie te testen en al zeker niet voor meerdere nachten. Ik denk dat iemand “2 tiden” verwart.

AlMaes

Alles erg krap. Geen blokken genoeg om de camper een beetje waterpas te zetten.

• november 2022

Iskælderdalen