G.G.W.-Peek

De camping ziet er goed uit en is van all gemakken voorzien. We schrokken wel van de prijs, die nog hoger is dan op de site vermeld: voor 2 personen zonder electra Kr 335,- ipv Kr 225,-;dat is € 46,53. De prijs heeft invloed op het aantal sterren.

RGG

Beste RGG. Bedankt voor uw beoordelingen. Zoals verteld bij de receptie, gaat de prijs van 219 DKK tot ongeveer 29 EURO als u kiest voor een CAMPER QUICK STOP (van 18.00 uur tot 10.00 uur inclusief gratis douche en wifi). Als u tot 24 uur tussen 12.00 en 12.00 uur wilt verblijven, is de prijs DKK 335 (met gratis douche en WiFi) Met vriendelijke groet eigenaar / Henning - Ik wens u een fijne vakantie

prima camping. voorzieningen dik in orde. goede uitvalsbasis om te wandelen en fietsen in prachtig merengebied. Centrum op 20 minuten loopafstand. boottocht mogelijk. Prijzig dat wel.

Silkeborg Sø