Ziet er gesloten uit (14 januari 2024). Staat wel bord dat je via internet in kunt checken, maar verder niets. Rondje over terrein gelopen: niemand te zien.

remko456

Aangezien vrijwel overal op onze website staat dat wij pas op 22 maart 2024 open gaan, is deze kritiek waarschijnlijk niet terecht. Als u niet de mogelijkheid heeft om online te controleren, maar dit wel heeft gedaan sinds het schrijven van deze recensie. Je kunt zien dat alles is afgesloten met platen voor de ramen en een slot op de giek

Lijkt alsof de camping gesloten is. 14 sep 2023.

Wij zijn niet gesloten, u kunt ook 24/7 online boeken Ik denk dus dat je op een andere camping bent geweest dan Sønderborg Camping

remko456

Lijkt alsof de camping gesloten is. 14 sep 2023.

Camping Sønderborg