Lekker beschut staan vlakbij bebouwde kom. Wij stonde hier twee nachten. Veel wandelaars en tot laat in de avond wat auto’s die parkeren en weer vertrekken. in de nacht heerlijk rustig. Zelfs als je alleen zou staan geen onveilig gevoel.

Ellu

Een nette plek, fantastische start voor een fiets of wandeltocht. Ja er komen wat mensen, ik vind het wel leuk.

• februari 2022

Een mooie rustige parkeerplaats. 's Nachts wordt u niet gestoord. Maar er is geen verlichting. Toiletten op het strand op ongeveer 300 meter afstand. Prachtig officieel badstrand.

• februari 2022

Parking Friheds Allee