• februari 2020

Een rustige parkeerplaats, maar we kregen te horen dat het hier niet meer mag staan omdat er een bouwplaats wordt gebouwd.

• november 2018

Niks ‘mix-parking’. Een gewone parking zoals er honderdduizenden zijn ( en die staan ook niet op CamperContact - gelukkig-). Laten we alleen camperplaatsen benoemen als er ook ruimte is aangegeven voor campers.

• november 2018

Mwaaa. Gewoon een vlakte waar jan en alleman kan parkeren. Zo zijn er honderdduizenden (of meer). Heeft helemaal niets met een camperplaats van doen. Op een mix parking heb je nog het idee dat er een speciaal plekje voor jou is gereserveerd.

• februari 2020

• Waldstraße