• april 2023

Dit is een servicepunt. Gratis toilet legen en vuilwater legen. Let op: geen parkeerplaats

• juli 2019

Deze plaats kostte veel vondsten. We reden rond en rond voordat we eindelijk gingen parkeren en het te voet opzochten. Er zijn 2 plaatsen maar alleen groot genoeg voor auto's en zeker niet tot 7 meter. We gingen verder naar de parkeerplaats van het museum

• april 2018

Deze plaats bevindt zich ook binnen de milieuzone van Schramberger en is alleen te bereiken met een groene sticker.

• april 2023

• juli 2019