Helaas maar 2 sterren omdat het te duur is geworden, het kost nu 16 euro en is 's nachts erg luidruchtig - treinen rijden 's nachts elke 3-5 minuten en dan is 16 euro te veel.

beisel3554

prima plek aan de Rijn. Toilet en douche ( 1 euro). 16 euro per nacht. Ja de trein komt langs. Voor ons geen probleem

alma-piek

Een camperplaats met prachtig uitzicht over de Rijn en in de avond een mooi verlichte Marksburg. Toilet kon schoner (veel spinrag), douche 3 minuten voor €1,00, hebben we geen gebruik van gemaakt, prima prijs €16,00 per 24u betalen via automaat. Mooie wandelomgeving.

Rheinufer