Rustige, mooie parkeerplaats, een echte aanrader.

Doro110

De camperplekken zijn nu op de parkeerplaats, waar je onder de bomen kunt staan. Het adres klopt niet, dat is een woning. Verder best rustig en ruim. s’Avonds wel de nodige activiteit op de sportvelden maar daar heb je weinig last van. Er staat ook een waterpomp en een er is een picknick tafel

HansHofman

Wij hebben hier een heerlijke rustige nacht gehad. Prima tussenstop, zeker met kinderen.

Roland-en-Heidi

Rustige, mooie parkeerplaats, een echte aanrader.

• Rue du Château d'Eau 5

68740, Fessenheim, Frankrijk