Prettige en rustige camping waar we vriendelijk worden ontvangen en begeleid naar de gereserveerde plaats. Jammer dat we om 11.30 uur het veld moesten verlaten, waardoor we de camping moesten verlaten voordat we naar de Cormet de Roselend fietsten (uit angst om te laat terug te keren)...

• juni 2021

Prima plek met prachtig uitzicht. Er is een fonkelnieuwe sanistation waar je ook je grijswater kwijt kan. Overnacht je hier niet dan kan je voor 3 euro lozen en water vullen.

• augustus 2020

• juni 2021