Heerlijke municipal camping. Schoon, ruim, bomen en vriendelijk. We betaalden voor een bus, 2 pers plus electra E.14,-. We stonden er 1 nacht op doorreis zwervende richting het noorden.

Sam21

een leuke schone municipal naast station waar in het seizoen een stoomtrein rijdt sanitair sober maar brandschoon ruime plaatsen wij betaalde voor 1 nacht € 11,38 ( zonder stroom) supermarkt aan de over kant van de weg. geen last van verkeer een aanrader gesloten vanaf 15 september

Camping Municipal des Isles